استاندارد بین المللی مدیریت کیفیت : ISO 9001:2008

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی جهان سیـــر منطقه آزاد انزلی به عنوان اولین آژانس مسافرتی استان گیلان با بهره گیری از استاندارد ISO 9001:2008 در سیستم مدیریت کیفیت جهت تداوم این نظام ، اهداف عالیه ذیل را ترسیم و با اقتداری شایسته در اجرای آنها می کوشد.

  • - برگزاری تورهای مسافرتی ایرانگردی و جهانگردی بصورت انفرادی و گروهی
  • - برگزاري تخصصی تورهاي ورودی جهت گردشگران تمام ملل
  • - برگزاری تورهای نمایشگاهها و سمینارهای داخلی و خارجی همراه با ارائه خدمات سفر : هتل ، بلیط، ویزا
  • - برگزاری مستمر تورهای زیارتی ، فرهنگی ، تاریخی ، طبیعتگردی ، کوهنوردی ، ورزشی
  • - رزرواسیون هتلهای داخلی و خارجی با اخذ تائیدیه رسمی مورد قبول سفارتخانه
  • - رزرو و فروش بلیط پرواز کلیه خطوط در مسیرهای داخلی و خارجی
  • - ارائه خدمات بیمه بین المللی جهت مسافرت های داخلی و خارجی
  • - اعزام مترجم و راهنمای مجاز تورهای داخلی و خارجی به زبانهای مختلف
  • - ارائه تخفیفات ویژه و خاص جهت مسافرین همیشگی جهان سیر
  • - تقدیر از مسافرین نمونه جهان سیر در مناسبتها و جشنواره ها
  • - برگزاري جلسات معارفه براي تورهاي گروهي قبل از اجرای سفر
  • - ارائه فرم نظر خواهي به مشتريان محترم و استفاده از نظرات ارزنده مشتريان در بالا بردن کيفيت خدمات
  • - اخذ ویزای کلیه ی کشورهای مجاز ، اخذ ویزای ورودی ایران برای میهمانان خارجی
  • - رعايت نمودن تمامي قوانين گردشگري طبق قراردادهاي سازمان گردشگری و اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح
  • - برگزاري تورهاي مناسبتی ، خانوادگي در تاريخ هاي خاص
  • - معرفی و اطلاع رسانی مناسبتها و تورهای ویژه از طریق وب سایت ، وبلاگ ، سامانه پیام کوتاه
  • - پشتیبانی و اجرای سمینارها ، نمایشگاهها ،کنفرانسها ، و کارگاههای تخصصی مرتبط ( اسپنسرینگ )
  • - آماده عقد قراردادهای دوجانبه جهت اجرای فعالیتهای مشترک

استاندارد بین المللی رسیدگی به شکایات مشتریان : ISO 10002:2004

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی جهان سیـــر منطقه آزاد انزلی به منظور رسیدگی و پاسخگوئی سریع شکایات ، نظرات و پیشنهادات سازنده مشتریان که منجر به افزایش رضایت و وفاداری آنها و حفظ بقای شرکت میگردد، سیستم رسیدگی به امور مشتریان خود را بر اساس استاندارد ISO 10002:2004 پایه گذاری نموده است .